плавання вправи на суші імітаційні вправи конспект 3 клас

плавання вправи на суші імітаційні вправи конспект 3 клас


Навчання техніці плавання проходить поетапно. Різні вправи, які відносяться до того чи іншого етапу, повинні регулярно виконуватися та відпрацьовуватись. Між цими вправами присутній постійний взаємозв’язок, особливо на стадії навчання. І тільки тоді коли досягається оволодіння технікою однієї вправи, можна переходити до наступного етапу (Педролетті Мішель, 2006). В процесі навчання спортивним способам плавання для знайомства та вивчення кожної вправи спеціалісти радять використовувати наступний алгоритм: 1. Пояснення. Представте вичерпний опис виконання вправи для тих кого навчаєте.


Підготовчі вправи для вивчення спортивних способів плавання містять: - вправи на суші; - імітаційні вправи; - вправи у воді. Підготовчі вправи на суші – це спеціальні гімнастичні вправи для розвитку сили та гнучкості: - вправи на розтягування і рухливість в суглобах (особливо у. плечових і гомілкових); - вправи на тренажерах; - вправи з резиновими амортизаторами; - вправи на гімнастичній стінці; - вправи з гантелями і набивними м’ячами.  Імітація на суші у воді з твердою опорою, пересуваючись по дну; без твердої опори, у русі. Вивчення техніки дихання: А) у воді стоячи на дні басейну нахилитись вперед, руки на колінах -----зробити вдих, видих у воду поворотом голови; Б) Так само – пересуваючись по дну.


суші: загальнорозвивальні; імітаційні; — вправи у воді; вправи у воді: стрибок у воду з бортика; ба- гаторазові видихи у воду із зануренням; ру- хи руками і ногами, як у плаванні стилем кроль на грудях; узгодження рухів руками із диханням; ковзання на грудях із подаль- шим залученням роботи ніг, рук і дихан- ня; подолання дистанції до 15 м вивченим способом; дотримується: правил безпеки під час.  15. 15 Закінчення таблиці Зміст навчального матеріалу Рівень навчальних досягнень учнів початко- вий середній достатній високий Плавання: а) ковзання з рухами ніг як при спо- собі кроль на грудях; б) ковзання з рухами рук, як при спо- собі


План-конспект открытого занятия по плаванию для 5 класса. Тема урока: «Совершенствование техники плавания брассом». Цель: 1. Привлечение школьников к систематическим занятиям плаванием. 2. Пропаганда здорового образа жизни. 3. Развитие умений и навыков, необходимых при плавании. Задачи урока: Образовательная: Совершенствовать технику работы рук и ног при плавании брассом. Совершенствовать согласование движений. Рук, ног и дыхания при плавании брассом. Оздоровительная: Способствовать развитию гибкости, силу мышц рук, координацию движений, силу дыхательных. Мышц; Воспитательная: Воспитывать наст


План – конспект 4 клас Тема уроку: Плавання. Ковзання на грудях та спині з рухами ніг. Плавання з дошкою «кролем» за допомогою рухів ногами.  3. Починати та завершувати вправи, входити у воду і виходити із неї тільки за командою (сигналом вчителя). 4. Не допускати самовільних стрибків в воду і пірнання. 3. Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 10 с. До 1 хв. Визначити самопочуття учнів до початку уроку. Отриманий результат помножити на 6. У нормі 90-100 уд/хв. 4. ЗРВ. До 2 хв. Нахили, присіди, вправи на гнучкість. 5. СРВ. 2 хв.


Конспект уроку. фізичної культури. Тема: Школа пересувань та школа стрибків. Клас: 3. Мета: Сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх. предметів, розвитку рухових якостей виховувати в учнів любов до.  Вправи на релаксацію: Вимірювання ЧСС; Розслабляючи вправи під музичний супровід. Шикування в одну шеренгу. 2хв.


Виконувати вправу із збільшенням темпу до максимума.Восстановить дихання. Ходьба з опорою на середню частину стопи, п'ята, пальчики ніг спираються на дно басейну; спина пряма, використовувати «змійку», як орієнтир;при выпрыгивании з води потягнутися вгору;при зануренні під воду руками торкнуться дна басейну  1. Ковзання на грудях з опорою на дощечку для плавання. 2. Робота ніг, як при плаванні способом кроль» лежачи на грудях в парах. 3. «Насос». Присідання з зануренням в парах.


Вправи із зануренням у воду. Вправи та ігри для старших дошкільнят. Вправи для засвоєння техніки плавання. Ігри з м'ячем. Ігри з обручем. Вправи на суші.  Підготовчі вправи - вправи на суші. 1. 3 різних вихідних положень (стоячи, сидячи, лежачи) діти роблять обома руками одночасно великі кола. 2. Роблять великі кола то лівою, то правою руками по черзі (з різних вихідних положень).


Організаційні вправи. Різновиди ходьби (звичайним кроком; у напівприсіді; із різним положенням рук). Перешикування. Комплекс ЗРВ на суші. Перехід до басейну. Основна (18-20 хв). Підготовчі вправи для звикання до води: • умитися, набравши у долоні воду; • обливати голову водою та бризкати собі в обличчя; • обливати одне одного. Вправи для ознайомлення з диханням у воді: • дути на воду; • вдихнути повітря та зануритися до рота; • те саме з головою


Конспекти уроків 3 клас. Посібник для вчителя. Друге видання, перероблене".  Вправи на відновлення ритму дихання: 1 вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору; видих через рот за допомогою рук. Під час ходьби взяти м ячі. Перешикування у колону по троє. 5. Комплекс вправ з м ячами. (Див. урок 7.) 3 м 6 разів 6 хв Руки на пояс. Руки на колінах, тулуб вперед не нахиляти. Руки під щоки, носки гілочки.  8 Нападаючий Суддя Теніс Футбол Хокей Басейн Дошка для плавання Заплив Пірнання Спортсмен, який намагається закинути у кошик, ворота чи забити у ворота супер ника. Особа, яка контролює дотримання правил під час гри. Спортивна гра, в якій грають ракетками.


Тема: Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним і різнойменними способами (вгору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч). Гра « Під грибок». Спрямування: фізичне виховання 2 клас. Мета: а) освітня: навчити учнів контролювати свій стан під час виконання ходьби,бігу на коротку дистанцію; навчити лазінню по похилій лаві, по гімнастичній стінці однойменним і різнойменними способами; підтягуватися у положенні л


вправ для заняття на суші і у воді. Вона визначається завданнями кожного уроку. При проведенні заняття на суші потрібно передбачити виконання вправ з усіх основних груп вправ: стройові вправи, ходьба і біг, загальнорозвиваючі, спеціально - гімнастичні та імітаційні вправи. У воді вправи підбираються згідно досліджуваному способу плавання і його елементам. Послідовність виконання підібраних вправ обумовлюється функціональними особливостями займаються. Особливу увагу необхідно приділяти вмілому дозуванню навантаження: визначати довжину пропливає відрізків, кількість повторень, тривалість відпочи


⭐️⭐️⭐️⭐️⭐ Скачать бесплатно - курсовую работу по теме 'Навчання плаванню у літньому оздоровчому таборі та проведення спортивно-оздоровчих свят на воді'. Раздел: Медицина, физкультура, здравоохранение. Тут найдется полное раскрытие темы -Навчання плаванню у літньому оздоровчому таборі та проведення спортивно-оздоровчих свят на воді, Загружено: 2011-01-29


Мета уроку: формувати ключову компетентність - уміння вчитися; вільне володіння державною мовою – усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, любов до краси слова; екологічна компетентність – виховувати бережливе ставлення до природи; соціальної – співпрацювати у парі, групі для досягнення спільної мети. закріпити і поглибити знання учнів про комахи, ознайомитися із особливостями будови їхнього тіла; розвивати спостережливість, уміння логічно мислити, робити висновки


Конспекти уроків 3 клас. Посібник для вчителя. Друге видання, перероблене".  Вправи на відновлення ритму дихання: 1 вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору; видих через рот за допомогою рук. Під час ходьби взяти м ячі. Перешикування у колону по троє. 5. Комплекс вправ з м ячами. (Див. урок 7.) 3 м 6 разів 6 хв Руки на пояс. Руки на колінах, тулуб вперед не нахиляти. Руки під щоки, носки гілочки.  8 Нападаючий Суддя Теніс Футбол Хокей Басейн Дошка для плавання Заплив Пірнання Спортсмен, який намагається закинути у кошик, ворота чи забити у ворота супер ника. Особа, яка контролює дотримання правил під час гри. Спортивна гра, в якій грають ракетками.


Вправи із зануренням у воду. Вправи та ігри для старших дошкільнят. Вправи для засвоєння техніки плавання. Ігри з м'ячем. Ігри з обручем. Вправи на суші.  Підготовчі вправи - вправи на суші. 1. 3 різних вихідних положень (стоячи, сидячи, лежачи) діти роблять обома руками одночасно великі кола. 2. Роблять великі кола то лівою, то правою руками по черзі (з різних вихідних положень).


4-й клас. Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.  вправи на занурення та відкривання очей у воді; вправи для навчання диханню; вправи на спливання (“поплавок”,“медуза”, “зірочка”); ковзання на грудях та на спині; бере участь в іграх - “Бігом по воді”, «Рибаки і рибки», «Квач на воді»; дотримується: правил безпекипід час занять плаванням. Клас. Зміст навчального матеріалу.  Учень, учениця: називає: стилі спортивного плавання; виконує: вправи на суші


4-й клас. Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.  Учень, учениця: має уявлення: про види спорту, в яких застосовується уміння плавати. виконує: вправи на суші – вправи для ознайомлення з рухами ногами як у плаванні стилями кроль на грудях та кроль на спині; імітаційні вправи для ознайомлення з рухами руками як у плаванні стилем кроль на грудях; вправи у воді – багаторазові видихи у воду; вправи для ознайомлення з рухами ногами як у плаванні.


Тому на заняттях з плавання передбачається попереднє пояснення і виконання вправ на суші. Для кращої організації занять викла-дач повинен користуватися свистком бо голос або хлопки у долоні діти не завжди можуть почути. (8).  Перед початком формування даної зв’язки ви-конуються підготовчі вправи для вивчення роботи рук: імітаційні рухи руками у положенні стоячи на дні. 1. Плавання на одній руці у кролі на грудях — спо-чатку виконується з дошкою, права рука лежить на дошці, а ліва поряд з дошкою; виконується гребок рукою з проносом у вихідне положення, пауза 6 ударів ногами.


Загальнорозвивальні вправи на місці.  Зміст уроку конспект уроку і опорний каркас презентація уроку акселеративні методи та інтерактивні технології закриті вправи (тільки для використання вчителями) оцінювання. Практика задачі та вправи,самоперевірка практикуми, лабораторні, кейси рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський домашнє завдання.


Вправи, за допомогою яких навчають плавати, поділяють на загально-підготовчі, спеціально підготовчі та плавальні. Загально-підготовчі вправи використовують з метою підготовки організму до спеціально підготовчих вправ, щоб підвищити загальний фізичний рівень, а також для розвитку якостей, потрібних для засвоєння техніки плавання (сили, спритності, витривалості, швидкості). Спеціально підготовчі вправи застосовують для навчання техніці плавання, а при роботі з плавцями-розрядниками - для розвитку тих якостей, що особливо необхідні для досягнення високих спортивних результатів (сили певних груп м


плавання: вправи на суші – вправи для ознайомлення з рухами ногами як у плаванні стилями кроль на грудях та кроль на спині; імітаційні вправи для ознайомлення з рухами руками як у плаванні стилем кроль на грудях; вправи у воді – багаторазові видихи у воду; вправи для ознайомлення з рухами ногами як у плаванні стилями кроль на грудях та кроль на спині біля нерухомої опори, у. безопорному положенні; вправи для ознайомлення з рухами руками як у плаванні стилем кроль на грудях; дотримується: правил безпеки під час занять із застосуванням пересувань. Орієнтовні навчальні нормативи і вимоги.  3 клас Зміст навчального матеріалу Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів.


Вправа 363. Спишіть текст вправи 362 до кінця. Підкресліть дієслова та визначте їх час. Одного разу на подвір’я вийшла (мин. ч.) дівчина. То була (мин. ч.) п’ятирічна дочка майора Ускова. Дівчинка побачила (мин.ч.) вусатого солдата, який їй усміхався (мин. ч.). Вона захотіла (мин. ч.) з ним познайомитися (майб. ч.). З того дня дівчинка, яку звали (мин. ч.) Ната, і Тарас Шевченко подружилися (мин. ч.). ⇐ ⇒. Повідомити про помилку. Надіслати.


Загальнорозвивальні вправи на місці.  Зміст уроку конспект уроку і опорний каркас презентація уроку акселеративні методи та інтерактивні технології закриті вправи (тільки для використання вчителями) оцінювання. Практика задачі та вправи,самоперевірка практикуми, лабораторні, кейси рівень складності задач: звичайний, високий, олімпійський домашнє завдання.


Вправа 363. Спишіть текст вправи 362 до кінця. Підкресліть дієслова та визначте їх час. Одного разу на подвір’я вийшла (мин. ч.) дівчина. То була (мин. ч.) п’ятирічна дочка майора Ускова. Дівчинка побачила (мин.ч.) вусатого солдата, який їй усміхався (мин. ч.). Вона захотіла (мин. ч.) з ним познайомитися (майб. ч.). З того дня дівчинка, яку звали (мин. ч.) Ната, і Тарас Шевченко подружилися (мин. ч.). ⇐ ⇒. Повідомити про помилку. Надіслати.


Підготовчі вправи для вивчення спортивних способів плавання включають вправи на суші, у воді та імітаційні. До підготовчих вправ на суші відносяться спеціальні гімнастичні вправи для розвитку сили і гнучкості; на розтягування; рухливість суглобів; з гумовими амортизаторами; на блочних пристроях; з гантелями і набивними м’ячами та інші. Імітаційні вправи використовуються з метою виконання рухів, які адекватні за формою і характером тим, що виконуються у воді. Вони виконуються на суші і не створюють тих відчуттів, які виникають у дітей у воді, тому робити ці рухи багатократно не рекомендується.


Вправи на розрізнення часових форм дієслів - подано розгорнуті конспекти уроків з української мови 3 клас - запропоновано зразки бесід під час вивчення нового матеріалу, опорні схеми, таблиці, малюнки; різні види роботи над мовним матеріалом, правилами; каліграфічні хвилинки, творчі завдання, різноманітний цікавий та ігровий матеріал


Вправи на визначення числа іменників с.116-117. 80. Змінювання іменників за відмінками с.117-119. 81. Змінювання іменників за відмінками в однині та множині с.119-120. 82. Урок розвитку зв'язного мовлення.  Практична робота Вправи на підвищення працездатності. Освітлення на робочому місці, його значення для формування постави і зору с.22-27. 5. Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом с.28-31. 6. Гігієна одягу та взуття с.32-35. 7. Як захиститися від застуди. Практична робота Моделювання поведінки під час епідемії грипу с.36-41.


Вправи на визначення числа іменників с.116-117. 80. Змінювання іменників за відмінками с.117-119. 81. Змінювання іменників за відмінками в однині та множині с.119-120. 82. Урок розвитку зв'язного мовлення.  Практична робота Вправи на підвищення працездатності. Освітлення на робочому місці, його значення для формування постави і зору с.22-27. 5. Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом с.28-31. 6. Гігієна одягу та взуття с.32-35. 7. Як захиститися від застуди. Практична робота Моделювання поведінки під час епідемії грипу с.36-41.


Завдання уроку. Вивчення комплексу загальнорозвивальних вправ на місці, виконання комбінації з вивчених акробатичних вправ. Розвиток координації рухів та спритності. Виховання дисциплінованості, дружності, свідомого ставлення до занять фізичною культурою.  – Сьогодні на уроці будемо вивчати комплекс загальнорозвивальних вправ на місці, вчитися виконувати комбінації з вивчених акробатичних вправ, пограємо в ігри. 2 хв. 3. Стройові вправи. Повторити виконання стройових вправ: «Праворуч», «Ліворуч», «Кругом».


Вправи для оволодіння навичками пересувань забезпечують формування життєвонеобхідних ходьби, бігу, танцювальних кроків, способів лазіння та перелізання, пересування на лижах та ковзанах, плавання. У разі відсутності умов для проведення лижної, ковзанярської підготовки або плавання, навчальні години використовуються для вивчення інших складових програми. Вправи для опанування навичками володіння м’ячем включають елементи володіння малим і великим м’ячем, які в подальшому дозволять оволодіти навичками метань та основами спортивних ігор: волейболу, гандболу, баскетболу, футболу тощо.


Загальнорозвивальні вправи на місці в чотирьох шеренгах.Занурення з виконанням видиху у воду. Плавання способом кроль на грудях на дистанцію 60-80 м. Физ.культура 3 кл. Школа пересування (плавання) Ігри-естафети з плаванням і пересуванням по дну вивченими способами. World news. Loading 335447. Copyright © 2020. Хостинг від uCoz.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

контрольна робота з фізики 9 клас магнітне поле відповіді

яу світі 3 класс робочии зошит бібік бондарчук відповіді

зошит з розвитку мовлення 2 класс за новою програмою відповіді