макарчук н о навчальні програми для розумово відсталих дітей 5 клас
макарчук н о навчальні програми для розумово відсталих дітей 5 клас
Навчальні програми для розумово відсталих дітей 2014 рік. Навчальні програми для розумово відсталих дітей 2015 рік. Вкладення. Виховна робота (1-4 класи).doc. Виховна робота (5-10 класи).doc. Математика, фізика, хімїя у побуті (5-10 класи).doc. Навчальні програми для дітей з помірною,тяжкою та глибокою розумовою відсталістю (підготовчий, 1-4 клас).rar. Підручники.rar. Програми для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (підготовчий – 1 класи).rar. Програми для розумово відсталих (2-4 класи) 1ч.pdf. Програми для розумово відсталих (2-4 класи) 2ч.pdf. Російська мова (5-10 класи) з навчанням мовами національних меншин.doc. Соціально-побутове орієнтування (5-10 класи).doc.
5. Комплект навчальних програм для 5-х класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей: "Українська мова", "Українська література", "Я у світі", "Математика", "Природознавство", "Музичне мистецтво", "Образотворче мистецтво", "Трудове навчання", "Інформатика", "Основи здоров'я", "Фізична культура", "Соціально-побутове орієнтування" (за ред. Макарчук Н. О.).
Програми допоміжних шкіл для розумово відсталих дітей (початкова ланка) за новим Держстандартом. /ovcharenko/pochatkova_lanka.rar. Програми допоміжних шкіл за новим Держстандартом для розумово відсталих дітей. /ovcharenko/5-9-10-kl.rar. Програми допоміжних шкіл для дітей з затримкою психічного розвитку (початкова ланка) за новим Держстандартом. /ovcharenko/pochatkova_lanka_zpr.rar. Програми допоміжних шкіл за новим Держстандартом для дітей з затримкою психічного розвитку. Програми допоміжних шкіл для розумово відсталих дітей. /ovcharenko/dlja_rozumovo_vidstalikh.rar. Головна сторінка. Про нас. Поздравляем работников РМЦ. Наші координати. Мережа навчальних закладів. ЗНЗ.
Навчальні програми для дітей з особливими потребами. Затримка психічного розвитку. Легка розумова відсталість. З вадами слуху. З вадами зору. з порушеннями ОРА. Список інтернатних установ Рівненської області.
Програми для навчання дітей з порушенням інтелектуального розвитку. Навчальні програми 2018 року переглянути та завантажити >>>. Навчальні програми 2016 року (8-10 клас) переглянути та завантажити >>>. Навчальні програми 2015 року (6-7 клас) переглянути та завантажити >>>. Навчальні програми 2014 року (1-5 клас) переглянути та завантажити >>>. Ми на карті. Вхід на сайт.
Навчальні та корекційні програми | Для дітей з затримкою психічного розвитку (ЗПР) | Навчальні програми 1-5 кл ЗПР | Навчальні програми 5 кл.ЗПР. Навчальні програми 5 кл.ЗПР. Приєднані документи. Алгоритм організації інклюзивного класу в закладах загальної середньої освіти Алгоритм Рекомендації для батьків дітей з ООП на період карантину. 14 корисних вправ для дітей з розладами аутичного спектру АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА Використання дидактичних ігор для сенсорного розвитку дитини в сімейному вихованні.
Класи інтенсивної педагогічної корекції. Класному керівнику. Методичні матеріали. Чтобы скачивать файлы Зареєструйтесь , або Увійдіть під своїм логіном. 12 Серпня 2014, 20:14. Нові програми 2014 р. Категорія: Навчальні програми | Додав: len-stef | Теги
Для розумово відсталих дітей: Навчальні програми 2014 року. Географія 6-9 класи. Математика 1-5 класи. Математика 5-10 класи. Методичні рекомендації з тематичним плануванням до вивчення навчальних предметів у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Образотворче (візуальне) мистецтво 5 – 6 класи. Основи Здоров’я 5-10 класи.
Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. 2015 р. Українська мова 5, 6, 7 класи. ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 2014 року. Інформатика 5 клас. Математика 5-6 класи.
Програми для навчання дітей з порушенням інтелектуального розвитку. Навчальні програми 2018 року переглянути та завантажити >>>. Навчальні програми 2016 року (8-10 клас) переглянути та завантажити >>>. Навчальні програми 2015 року (6-7 клас) переглянути та завантажити >>>. Навчальні програми 2014 року (1-5 клас) переглянути та завантажити >>>. Ми на карті. Вхід на сайт.
Для розумово відсталих дітей: Навчальні програми 2014 року. Географія 6-9 класи. Програма для спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей з вадами розумового розвитку (помірна розумова відсталість) (підготовчий) 1-й – 4-й класи ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО. Програма спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з помірною розумовою відсталістю ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (ПІДГОТОВЧИЙ, 1-4 КЛАСИ). Програма спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з помірною розумовою відсталістю УКРАЇНСЬКА МОВА (ПІДГОТОВЧИЙ, 1-4 КЛАСИ).
Розвиток мови розумово відсталих дітей дозволяє розширювати їх соціальні зв’язки. Коригуються проблеми розвитку мови завдяки регулярним логопедичних занять, а також правильно організованим уроків. На уроці дитина розширює свій словниковий запас, освоює граматику, вчитися правильно спілкуватися з оточуючими. Працюючи над розвитком мови діти повторюють за вчителем слова і пропозиції, відповідають на запитання вчителя, описують сюжети по картинках, переказують тексти і так далі. Розвиваючі ігри — мультики для дітей на українській мові. Навчальні уроки для дітей від 2-х років. Поділіться з друзями
Для розумово відсталих дітей: Навчальні програми 2014 року. Географія 6-9 класи. Математика 1-5 класи. Математика 5-10 класи. Методичні рекомендації з тематичним плануванням до вивчення навчальних предметів у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Образотворче (візуальне) мистецтво 5 – 6 класи. Основи Здоров’я 5-10 класи.
5 клас, для дітей сліпих та зі зниженим зором: Українська мова (Вавіна Л.С.); Українська література (Вавіна Л.С.); Математика (Гудим І.М.); Інформатика (Легкий О.М.); Природознавство (Покутнєва С.О.); Основи здоров’я (Кондратенко С.В.); Трудове навчання (Легкий О.М.); Образотворче мистецтво (Костенко Т.М.); Музичне мистецтво (Квітка Н.О.). 5 клас, для дітей зі зниженим зором: Фізична культура (Шеремет Б.Г., Начинова О.В., Дашковська А.В., Міхєєва Н.І.). 5 клас, для сліпих дітей: Фізична культура (Шеремет Б.Г., Начинова О.В.); Рельєфне малювання (Набоченко О.О.). Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів: Для розумово відсталих дітей. Географія.
Новим навчальним планом для спеціальних навчальних закладів ( II ступінь) для розумово відсталих дітей подовжено термін вивчення предмету «Я і Україна» в 6 класі. У зв’язку цим, існуюча програма для 5 класу змінена і створена нова програма «Я і Україна» для 5-6 класів. Інтегрований навчальний предмет «Я і Україна» (підготовчий, 1-6 класи) у загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей є складовою освітньої галузі «Людина і світ». Навчальний предмет «Я і Україна» посідає
Класи інтенсивної педагогічної корекції. Класному керівнику. Методичні матеріали. Чтобы скачивать файлы Зареєструйтесь , або Увійдіть під своїм логіном. 12 Серпня 2014, 20:14. Нові програми 2014 р. Категорія: Навчальні програми | Додав: len-stef | Теги
Навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з усіх навчальних предметів. НОВІ МАТЕРІАЛИ. Багато дітей залишилися за бортом навчання, - Гриневич. Учні та вчителі проходитимуть температурний скринінг. МОН просить нагородити юнаків, які врятували жінку. АКТУАЛЬНО. Про розрахунок середнього бала атестата в 2020 році Роз'яснення МОН щодо обчислення середнього бала документа про повну загальну освіту. Карта розділу «Середня освіта». Інші заголовки розділу.
Міністерство освіти і науки України. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. (автор: Н. І. Королько). Програми. З математики для 5-10 класів. Спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. Для розумово відсталих дітей. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. (Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6900 від 17.08.2009). Київ – 2009. Пояснювальна записка. Програма з математики для 5-10 класів складена відповідно до навчального плану спеціального загальноосвітнього навчального закладу для розумово відсталих дітей із тижневим навантаженням від 4 до 5 годин.
Розумова відсталість — це стан затриманого або неповного розвитку психіки, що характеризується порушенням тих здібностей, які виявляються в період дозрівання і забезпечують загальний рівень інтелектуальності, тобто когнітивних, мовленнєвих, моторних та соціальних здібностей. Для розумово відсталих характерним є порушення і пізнавальної діяльності та адаптивної поведінки. Ступені розумової відсталості. глибокий— ідіотія
Виховна робота.Програма для 1-4-х класів ЗНЗ для розумово відсталих дітей (укл.Висоцька А.М.) Виховна робота.Програма для 5-10-х класів ЗНЗ для розумово відсталих дітей (укл.Висоцька А.М.) Програми для навчання дітей із затримкою психічного розвитку (для шкіл інтенсивної педагогічної корекції). програми для підготовчого - 1-го класів (українська мова, читання, математика, музика, образотворче мистецтво, основи здоров'я, трудове навчання, фізична культура, Я і Україна). програма з української мови 1-4-й кл. (2002 р.) програми з російської мови та читання для підг.,1-4-й кл. Навчальна програма спецкурсу з лікувальної фізкультури для дітей з вадами мовлення 1-4 класів.
- Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова ланка) Наказ МОН від 03.11.2004 р. № 849 - Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (ІІІ ступінь) Наказ МОН України від 02.11.2004р. № 842 - Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (ІІ ступінь) Наказ МОН України від 14.05.2007р. № 380. Програми для спеціальних загал
У загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей вивчається початковий курс історії України. Це самостійний навчальний предмет, що має на меті сформувати в учнів уявлення про найважливіші сторінки історії українського народу. У 2014 - 2015 навчальному році учні 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей працюють за діючою Програмою допоміжної школи: Початковий курс історії України. 7-9 класи/ Укл. Г. М. Плешканівська, С. А. Потапенко, В. М. Ремажевська, А. І. Кукура.- К.: ізмн, 1996.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Н А К А З м. Київ 24.06.2014 № 750 Про надання навчальній літературі грифів Міністерства освіти і науки України Відповідно до пунктів 1.7, 1.8 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтвМіністерства освіти і наукиУкраїни, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 р. № 537 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за № 628/15319, та з
Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Навчальні програми для 5-9 (10) класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Навчальні програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Навчальні програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням українською мовою, підготовчий, 1-4 класи. Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. - для глухих дітей.
Програми для спеціальних класів для дітей зі складними порушеннями розвитку спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей (українська мова, математика, я і Україна, образотворче мистецтво, предметно-практичне навчання, основи здоров’я, фізична культура) (ч.1) Висоцька А. М., Максименко Н. Л., Мітько Н. В., Квітка Н. О., Лапін А. В., Якобчук Є. Л., Бобренко І. В. 1-4* Інкунабула 2008. Програми для спеціальних класів для дітей зі складними порушеннями розвитку спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей (предметно-практичне навчання, основи здоров’я, фіз
Навчальні програми для дітей з особливими потребами. Інклюзивне навчання. Екстернат. Програми для навчання дітей з вадами розумового розвитку Виховна робота.Програма для 1-4-х класів ЗНЗ для розумово відсталих дітей (укл.Висоцька А.М.) Виховна робота.Програма для 5-10-х класів ЗНЗ для розумово відсталих дітей (укл.Висоцька А.М.) Програми для навчання дітей із затримкою психічного розвитку (для шкіл інтенсивної педагогічної корекції). програми для підготовчого - 1-го класів (українська мова, читання, математика, музика, образотворче мистецтво, основи здоров'я, трудове навчання, фізична культура, Я і Україна). програма з української мови 1-4-й кл. (2002 р.)
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИНАКАЗ24.06.2014 р. м. Київ № 750 Про надання навчальній літературігрифів Міністерства освіти і науки України Відповідно до пунктів 1.7, 1.8 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 р. № 537 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за № 628/15319, та
Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. 2015 р. Українська мова 5, 6, 7 класи. ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 2014 року. Інформатика 5 клас. Математика 5-6 класи.
Навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з усіх навчальних предметів. НОВІ МАТЕРІАЛИ. Багато дітей залишилися за бортом навчання, - Гриневич. Учні та вчителі проходитимуть температурний скринінг. МОН просить нагородити юнаків, які врятували жінку. АКТУАЛЬНО. Про розрахунок середнього бала атестата в 2020 році Роз'яснення МОН щодо обчислення середнього бала документа про повну загальну освіту. Карта розділу «Середня освіта». Інші заголовки розділу.
для розумово відсталих дітей. (помірна, тяжка, глибока розумова відсталість). (підготовчий) 1-й – 4-й класи. /program_2.zip. ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО. Програма для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей(помірна, тяжка, глибока розумова відсталість). /programa_obrazmustestvo_imbesil.doc. ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ. програма для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для. розумово відсталих дітей. (помірна, тяжка, глибока розумова відсталість). (підготовчий) 1-й – 4-й класи. /programa_trydove_imbesil.doc. УКРАЇНСЬКА МОВА.
Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку) Частина 1 Частина 2. Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей Частина 1 Частина 2. Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для для глухих дітей. Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Математика.Програми для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Я і Україна. Програми для 5-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей.
Освітні програми. Перелік навчальних, корекційних програм підготовчого, 1-4 класів для дітей з розумовою відсталістю. Українська мова. Навчальні програми для підготовчого,1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Укладач: Висоцька А.М. Київ -2014. Математика. Навчальні програми для 5 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Укладачі: Блеч Г.О., Трикоз С.В., Київ – 2014 рік. Навчальні програми для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю.
Міністерство освіти і науки України. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. (автор: Н. І. Королько). Програми. З математики для 5-10 класів. Спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів. Для розумово відсталих дітей. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. (Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6900 від 17.08.2009). Київ – 2009. Пояснювальна записка. Програма з математики для 5-10 класів складена відповідно до навчального плану спеціального загальноосвітнього навчального закладу для розумово відсталих дітей із тижневим навантаженням від 4 до 5 годин.
Розумова відсталість — це стан затриманого або неповного розвитку психіки, що характеризується порушенням тих здібностей, які виявляються в період дозрівання і забезпечують загальний рівень інтелектуальності, тобто когнітивних, мовленнєвих, моторних та соціальних здібностей. Для розумово відсталих характерним є порушення і пізнавальної діяльності та адаптивної поведінки. Ступені розумової відсталості. глибокий— ідіотія
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Н А К А З м. Київ 24.06.2014 № 750 Про надання навчальній літературі грифів Міністерства освіти і науки України Відповідно до пунктів 1.7, 1.8 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтвМіністерства освіти і наукиУкраїни, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 р. № 537 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за № 628/15319, та з
Навчальні програми для 8-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням окремих предметів. Програми з рекомендаціями для 5-10 класів спеціальної загальноосвітньої школи для розумово відсталих дітей. Програма із соціально-побутової орієнтації для дітей зі зниженим зором (підготовчий, 1-4 класи). Програма та методичні рекомендації з розвитку мовлення для дітей зі зниженим зором молодшого шкільного віку. Програма з ритміки для дітей зі зниженим зором (підготовчий, 1-4 класи). Програма та пояснювальна записка з образотворчого мистецтва для дітей зі зниженим зором (підготовчий, 1-4 класи). Навчальна програма з Основ християнської етики для 1-4, 7-11 класів.
Освітні програми можуть відрізнятися від Типової освітньої програми послідовністю викладання навчального матеріалу, обсягом його вивчення, наявністю додаткових компонентів змісту або використанням оригінальних форм, методів і засобів навчання. Водночас із розвитком основних видів мовленнєвої діяльності в початкових класах для дітей з інтелектуальними порушеннями розв’язуються й корекційно-розвивальні завдання, спрямовані на корекцію порушень пізнавальної діяльності (сприймання, уяви, пам’яті, уваги, мовлення й мислення), емоційно-вольової сфери, розвитку артикуляційної моторики та координації рухів та ін.
Комментарии
Отправить комментарий