розробка уроку шевченко гамалія

розробка уроку шевченко гамалія


Головна » Матеріал для завантаження » Розробки Уроків » Літературне Читання. Урок на тему "Т.Г.Шевченко - геніальний син українського народу". 01.04.2013, 17:17 Урок на тему: «Т.Г.Шевченко – геніальний син українського народу». Мета. Розширити знання учнів про генія українського народу – Т.Г.Шевченка; ознайомити учнів з біографією поета, його творчістю; розвивати мовлення, мислення, увагу; виховувати любов до книги, бажання читати твори Т.Г.Шевченка; виховувати почуття гідності і любові за свій народ, прагнення зберігати в пам’яті історію свого народу.


Т. Г. Шевченко змалював історично правдиву картину морського визвольного походу. Немає історичних фактів про цей похід, але ми бачимо в образі Гамалії українськ…  І те, що Гамалія без страху і перестороги бореться за визволення своїх товаришів, говорить про його безмежну любов до України і готовність віддати за її волю навіть своє життя.


Остання сторінка нашого сьогоднішнього уроку має назву «Іду з дитинства до Тараса…», бо саме в ранньому дитинстві розпочинається наше знайомство з творчістю геніального українського поета, справжнього патріота – Тараса Шевченка. Насамкінець послухаймо вірш Ю. Рибчинського «Шлях до Тараса» і пам’ятаймо Шевченкові заповіти.


Мета: повторити вивчений раніше матеріал про життя й творчість Т. Г. Шевченка та поглибити знання про поета; проаналізувати ідейно-художній зміст поезії «Думи мої, думи мої»; розвивати навички виразного читання, аналізу поетичного твору. Очікувані результати: учні знають біографію поета, ідейно-художній зміст його поезії «Думи мої, думи мої», уміють виразно читати та коментувати зміст цього твору. Теорія літератури: лірика, жанри лірики, філософська лірика. Обладнання: портрет Т. Г. Шевченка М. Божія «Думи мої, думи мої»; картини й малюнки Т. Шевченка, різні видання творів поета, фото


Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок. Обладнання: портрет Т.Г. Шевченка, український рушник, ілюстрації до творів поета, хронологічна таблиця, різноманітний роздатковий матеріал, вислови видатних діячів літератури про Кобзаря, математику. Хід уроку I. Оголошення теми та мети уроку.  Тарас Шевченко був не лише творцем геніального «Кобзаря», тобто поетом, а й драматургом, прозаїком, художником, мислителем, фольклористом, який залишив велику образотворчу спадщину — понад тисячу творів. Літературна спадщина Шевченка — «Кобзар», п’єса «Назар Стодоля». Балади: «Катерина», «Гайдамаки», «Гамалія», «Мар’яна-черниця», «Іван Підкова», «До Основ’яненка», «Тарасова ніч», «Тополя».


Гамалія — історична поема відомого українського поета і філософа Тараса Григоровича Шевченка. У поемі «Гамалія» Шевченко вдруге звернувся до теми морських походів запорожців. Порівняно з ранішою поезією "Іван Підкова", тут цю тему розроблено повніше і виразніше наголошено на визвольній меті експедиції козаків. Історичні, літературні й народнопісенні джерела твору загалом ті ж самі, що й джерела «Івана Підкови». Це передусім народні думи про чорноморські походи запорожців і поневіряння невільників у


План-конспект уроку на заявлену тему з мультимедійною підтримкою (медіапрезентація додається), мета якого - ознайомити учнів з творчістю Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати читацькі навички та зв’язне мовлення.  Форум педагогічних ідей. Початкова школа. Розробка уроку «Тарас Григорович Шевченко - великий український поет, художник, пророк» із читання в 1-му класі.


Тарас Григорович Шевченко –. Безсмертний Кобзар. Вчитель початкових класів. Спеціалізованої школи №149 м. Києва. Єфадзе Н.А. Мета: розширювати знання учнів про тяжке життя Т. Г. Шевченка,його творчість, про твори, в яких розкривається туга поета за Україною. Виховувати у дітей почуття прекрасного, любові до рідної землі. Збагачувати мову дітей. Удосконалювати техніку читання, викликати інтерес до творів Т. Г. Шевченка. Обладнання: портрет Т. Г. Шевченка, книги з творами Т. Г. Шевченка, репродукції картин, аудіозапис пісень на слова Т.Г. Шевченка. Хід уроку. І. Організаційна частина. Ти мусиш н


Тема: Тарас Шевченко – геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в Україні. Його винятково велике значення. Життєвий і творчий шлях письменника, основні періоди творчості.  ХІД УРОКУ. Життя нашого поета таке дивне, що, слухаючи про нього, можна було б сказати, що це — легенда,коли б.


Підсумковий урок. Світова велич Т. Шевченка. Мета: навчальна:повторити, що таке анаграма, які вірші називаються фігурними або курйозними; оглянути вивчену поетичну спадщину Т. Шевченка і його малярського доробку, прози, драматургії, міркувань із «Щоденника»; виявити той великий «духовний імпульс», який подала діяльність митця у боротьбі за політичну незалежність і культурне збагачення України  Тип уроку: комбінований. Обладнання: портрет Т. Шевченка, картинна галерея його малярського доробку, виставка книжок митця, презентації, дидактичний матеріал (тестові завдання, картки). Хід уроку. І. Організація класу. Емоційна готовність школярів до уроку. Добрий день! А тепер за парту.


Тип уроку: урок – проект. Завдання проекту: - Залучення школярів до пошукової діяльності шляхом дослідження матеріалу: «Шевченко –художник». - Поглиблення знань учнів з проблеми «Шевченко – поет чи художник?»  Сьогодні на уроці ми познайомимось із Шевченком-художником. Звичайно, оглянути всі полотна Шевченка ми не зможемо, але основні твори, які характеризують стиль, тематику автора, ми розглянемо і водночас будемо вчитися читати художнє полотно, картину. Якби навіть уявити, що Тарас Григорович не написав жодного віршованого рядка, то він все одно був би відомий світові як великий художник, який досконало володів олівцем, аквареллю, олією, офортом, сепією.


Конспекти уроків вчителя. Т. Шевченко. Геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в Україні.  Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь. Обладнання: портрет і «Автопортрет» Т. Шевченка, виставка книжок митця, учнівська картинна галерея «Герої Кобзаря очима сучасників», фотоілюстрації до життєвого шляху Тараса Григоровича, портрети Г. Квітки-Основ’яненка, І. Котляревського, дидактичний матеріал (тестові завдання, картки), аудіозапис «Реве та стогне Дніпр широкий». ПЕРЕБІГ УРОКУ. І. Організаційний момент. ІІ.


Гамалія. Шевченко Т. Г. Повне зібрання творів: У 12 т. / Редкол.: М. Г. Жулинський (голова) та ін. - К.: Наук. думка, 2001 - ISBN 966-00-0625-X Т. 1: Поезія 1837 - 1847 / Перед. слово І. М. Дзюби, М. Г. Жулинського. - 784 с.: портр. ISBN 966-00-0712-4 Друкуються поетичні твори 1837 - 1847 рр.  У поемі «Гамалія» Шевченко вдруге звернувся до теми морських походів запорожців. Порівняно з ранішою поезією «Іван Підкова», тут цю тему розроблено повніше і виразніше наголошено на визвольній меті експедиції козаків. Історичні, літературні й народнопісенні джерела твору загалом ті ж самі, що й джерела «Івана Підкови».


Тема: Шевченко - великий поэт Украины. Цель: рассказать о гении украинского народа - Т. Г. Шевченко, о его стремление помогать угнетенным; вызвать гордость за талантливых детей из простонародья, за их желание учиться, служить своему народу. Обогащать словарный запас; развивать зрительную память, связную речь. Воспитывать чувство достоинства и любви за свой народ, стремление сохранять в памяти историю своего народа. Оборудование: портрет Т. Г. Шевченко “Кобзарь”, иллюстрации к его произведениям. Ход занятия. • I. Организация класса. •


Т. Шевченко. Геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в україні. Вісь неперервності історичного часу.  Обладнання: портрет і «Автопортрет» Т. Шевченка, виставка книжок митця, учнівська картинна галерея «Герої Кобзаря очима сучасників», фотоілюстрації до життєвого шляху Тараса Григоровича, портрети Г. Квітки-Основ’яненка, І. Котляревського, дидактичний матеріал (тестові завдання, картки), аудіозапис «Реве та стогне Дніпр широкий».


Розробка уроку і презентація з української літератури «Тема жіночої долі – одна з провідних тем Шевченкової творчості.  Розробка уроку з української літератури для 10 класу «М.Коцюбинський «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана і Марічки як наслідок суперечностей між мрією і дійсністю». Презентація до теми: "Тарас Шевченко "Катерина". Розробка уроку і презентація з української літератури для 9 класу «Козацька доблесть і звитяга в поемі Т. Шевченка «Іван Підкова». Предмети. Українська мова (6522).


Историческая поэма Шевченко «Гамалия» (1842) посвящена теме запорожских черноморских освободительных походов. Впервые к этой теме автор обратился еще в поэме «Иван Подкова» (1839). Исторической основой стали события XVI-XVII ст., когда украинское население страдало от внешней экспансии. Люди забирались в плен и отправлялись в Турцию, что превратилась в огромный невольничий рынок. Гамалия - главный герой произведения, лицо не историческая - обобщенный художественный образ запорожского атамана.


Скачати Реклама Скачати конспект Конспект уроку „ Шевченко – великий син України” 4 клас Підготували вчителі Дублянської ЗОШ I-ІІІ ст. Калитка Л.М. Байдала Н. В. Виткович С. М. Загальнопізнавальні цілі : розширити знання учнів про життя і творчість Т. Шевче.  Наш національний геній Т. Шевченко також належить усьому людству. А наш сьогоднішній урок – іще одна спроба поновити і поповнити відомості про великого співця України. (Запис на екрані:) І мене в сім’ї великій, В сім’ї вольній, новій Не забудьте пом’янути… II. Розповідь вчителя з використанням ілюстрацій. 9 березня 1814 року в селі Моринці на Черкащині у бідній кріпацькій хаті Шевченків народився хлопчик. Батьки дали йому ім’я Тарас.


Тип уроку: урок – проект. Завдання проекту: - Залучення школярів до пошукової діяльності шляхом дослідження матеріалу: «Шевченко –художник». - Поглиблення знань учнів з проблеми «Шевченко – поет чи художник?»  Сьогодні на уроці ми познайомимось із Шевченком-художником. Звичайно, оглянути всі полотна Шевченка ми не зможемо, але основні твори, які характеризують стиль, тематику автора, ми розглянемо і водночас будемо вчитися читати художнє полотно, картину. Якби навіть уявити, що Тарас Григорович не написав жодного віршованого рядка, то він все одно був би відомий світові як великий художник, який досконало володів олівцем, аквареллю, олією, офортом, сепією.


У поемi "Гамалiя" Т. Шевченко вiдтворив часи, коли Зажурилась Украïна, бо нiчим прожити, Гей, витоптала орда кiньми маленькiï дiти. Ой, маленьких витоптала, великих забрала, Назад руки простягала, пiд хана погнала. II.  (Гамалiя - узагальнений образ козацького ватажка. В iсторiï вiдомо кiлька дiячiв iз цим прiзвищем, хоча походiв до Туреччини нiхто з них не очолював. Ватажок змальований таким, якими були справжнi козаки: хоробрий, смiливий, завзятий, кмiтливий. Вiн завжди там, де потребують його допомоги, своïми дiями Гамалiя здобуває славу "на весь свiт великий, на всю Украïну".)


Кухта Людмила Анатоліївна. Вчитель української мови та літератури. ДБОЗ ЛНР «Луганський гуманітарно-економічний ліцей-інтернат». Підсумковий урок за творчістю Тараса Шевченка. Світова велич Кобзаря. «У кожного своя доля» проводиться в 9 класі. Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про роль і місце Тараса Шевченка в українській літературі; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість; виховувати повагу до Кобзаря за його внесок у скарбницю української культури. На уроці використовуються різноманітні інноваційні форми роботи. Ключові слова: Т.Шевченко, «Кобзар», поезія, значення, с


Читати повний текст твору "Гамалія" письменника Тараса Шевченка онлайн в Бібліотеці української класичної літератури.  Пливуть собі, співаючи; Море вітер чує. Попереду Гамалія Байдаком керує. Гамалію, серце мліє: Сказилося море. Не злякає! - і сховались За моряні гори. Дрімає в гаремі - в раю Візантія І Скутар дрімає.


Розробки уроків 1 клас.  Шевченко був справжнім народним співцем, бо з дитинства знав і любив простий український народ, знав його страждання, бо сам їх пережив. Через усе життя проніс великий Кобзар палку любов до рідної землі, до неньки-України, у своїх творах нагадував про минулу славу України. Ім’я великого Кобзаря ми часто згадуємо і будемо згадувати, бо він подарував нам безцінний скарб. Цей скарб — його чудові твори, в яких струменить любов до Батьківщини та турбота про її майбутнє. Наш сьогоднішній урок — це одна сторінка минулого, історія нашої держави, доповнення наших знань великого співця України Т. Г. Шев


Отже, Гамалія у Т. Г. Шевченка — це збірний, типовий образ козацького ватажка. £_У цьому образі втілено такі риси козацького характеру, як мужність і сміливість. Гамалія не боїться ні ворогів, ні бурі: Гамалію, серце мліє: Сказилося море. Не злякає! — і сховались За хвилі — за гори. Отаман завжди попереду: і на байдаку, і в бою: Ріжте! бийте — на фортеці Кричить Гамалія. Ватажок не ховається за спинами козаків.  Гамалія — представник козацької старшини XVII—XVIII ctL у поемі Т. Г. Шевченка оспіваний як могутній і хоробрий отаман який закликає козаків до морського походу для визволення з неволі українських людей. А тим часом у Скутарі козаки співали, Співали, сердеги, а сльози лились


Розробка уроку і презентація з української літератури «Тема жіночої долі – одна з провідних тем Шевченкової творчості.  Розробка уроку з української літератури для 10 класу «М.Коцюбинський «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана і Марічки як наслідок суперечностей між мрією і дійсністю». Презентація до теми: "Тарас Шевченко "Катерина". Розробка уроку і презентація з української літератури для 9 класу «Козацька доблесть і звитяга в поемі Т. Шевченка «Іван Підкова». Предмети. Українська мова (6522).


Конспект уроку читання 2 клас. Тема. Д. Красицький «Тарас Шевченко». Мета. Розширити знання учнів про генія українського народу – Т. Г. Шевченка, про його прагнення допомагати пригнобленим; викликати гордість за талановитих дітей з простолюду, за їхнє бажання вчитися, служити своєму народу. Вдосконалювати техніку читання, збагачувати словниковий запас; розвивати зорову пам”ять, зв”язне мовлення. Виховувати почуття гідності і любові за свій народ, прагнення зберігати в пам”яті історію свого народу. Обладнання: портрет Т. Г. Шевченка, " Кобзар ”, малюнки. Тип: Урок засвоєння нових знань. Зр


Кухта Людмила Анатоліївна. Вчитель української мови та літератури. ДБОЗ ЛНР «Луганський гуманітарно-економічний ліцей-інтернат». Підсумковий урок за творчістю Тараса Шевченка. Світова велич Кобзаря. «У кожного своя доля» проводиться в 9 класі. Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про роль і місце Тараса Шевченка в українській літературі; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість; виховувати повагу до Кобзаря за його внесок у скарбницю української культури. На уроці використовуються різноманітні інноваційні форми роботи. Ключові слова: Т.Шевченко, «Кобзар», поезія, значення, с


Тарас Шевченко. Здесь есть возможность читать онлайн «Тарас Шевченко: Гамалія» весь текст электронной книги совершенно бесплатно (целиком полную версию). В некоторых случаях присутствует краткое содержание. категория: Поэзия / ukr. Описание произведения, (предисловие) а так же отзывы посетителей доступны на портале. Библиотека «Либ Кат» — LibCat.ru создана для любителей полистать хорошую книжку и предлагает широкий выбор жанров: Любовные романы фантастика и фэнтези приключения детективы и триллеры эротика документальные научные юмористические анекдоты о бизнесе проза детские сказки о религиии


Т.Шевченко. Поема "Кавказ". ЗНО - уроки: українська мова та література. Переглядів 2,4 тис.2 роки тому. 35:18. Т. Шевченко. Поема "Сон"("У всякого своя доля") ЗНО - уроки: українська мова та література. Переглядів 3,6 тис.2 роки тому. Аналіз твору(підготовка до ЗНО, до уроків української літератури). Конспект уроку - за посиланням:olga.ucoz.ua 14:02. Т. Шевченко. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української літератури". EdEra. Переглядів 44 тис.2 роки тому. Відео з другого модуля онлайн-курсу «Лайфхаки з української літератури». Лекція 4


Oбладнання: портрет поета; дитячі малюнки до творів Т. Шевченка; ілюстрації Т. Шевченка і про Т. Шевченка; епіграф до уроку; мультимедійна дошка; запис пісень на слова Шевченка. (На мультимедійній дошці записано епіграф уроку. Зачитує вчитель). Є люди як свічки –.  Генії належать людству. Наш національний геній Т. Шевченко також належить усьому людству. А наш сьогоднішній урок – іще одна спроба поновити і поповнити відомості про великого співця України. (Запис на екрані


Хід УРОКУ І. Організаційний момент ІІ. Перевірка домашнього завдання Виставка учнівських малюнків до творів «Причинна», «Лілея». Учні демонструють свої роботи,коментують їх.  Шевченко був добре обізнаний із творами цього жанру, писаними українськими, російськими та польськими авторами. З дитячих років знав багато народних балад. Засвоївши досвід своїх попередників, він пише оригінальні твори, надаючи давньому жанру нових якостей. Тож сьогодні на уроці ми розглянемо балади «ПРИЧИННА», «ЛІЛЕЯ» і з’ясуємо, що в них в них є традиційного та своєрідного. 2. Опрацювання твору Т. Шевченка «Причинна». -Історія написання та джерела. Поетичний твір належить до раннього періоду творчості Т. Шевченка.


Работа по теме: Конспект уроку до теми. Глава: Уроки з української літератури 8 клас урок № 19. ВУЗ: ТНПУ.  Тема уроку: Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, причини його покарання, арешт, перебування в казематі, заслання. «Думи мої, думи мої» Мета уроку: ознайомити учнів життєвим шляхом, важкими умовами становлення поета як особистості; розвивати вдумливість, спостережливість, аналітико-синтнтичне мислення; виховувати любов до краси словесного мистецтва. Тип уроку: комбінований.


Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4). [28.05.2013]. Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0).  Проте єднає Шевченка і Лисенка не належність до митців-романтиків і не безперечна підвищена емоційність творів. їх об’єднує те, що вони втілювали національні художні ідеали в творчості, правдиво відтворювали життя свого народу, хоча й різними мистецькими засобами. Обоє були закохані в народну ііісню. Із дитинства вона стала супутником життя Тараса.


5 Мета уроку: Мета уроку: повторити відомості про життя і творчість великого українського поета Т.Г.Шевченка, здобуті у попередніх класах; ознайомити учнів із життям і творчістю Тараса Григоровича петербурзького періоду; розвивати уяву, креативне мислення, навички виразного читання ліричних творів, вміння пояснювати роль художніх засобів, уміння коментувати прочитане й висловлювати своє ставлення до нього;виховувати в учнів почуття патріотизму, відчуття духовного звязку з.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

контрольна робота з фізики 9 клас магнітне поле відповіді

яу світі 3 класс робочии зошит бібік бондарчук відповіді

зошит з розвитку мовлення 2 класс за новою програмою відповіді