педагогічна діагностика у класному керівництві (дербеньова а г.)

педагогічна діагностика у класному керівництві (дербеньова а г.)


Педагогічна діагностика не може перетворитися в самоціль, її результати повинні детально аналізуватися і слугувати основою для подальшого вироблення рекомендації щодо корекції та самокорекції особистості і діяльності вчителя. Тому важливою є вимога обліку результатів діагностики в організації праці вчителя. Діяльність вчителя реалізується у постійному взаємозв’язку з педагогічним колективом школи, який суттєво впливає на її характер, корегує і, накінець, багато в чому визначає результат індивідуальної праці педагога.


За допомогою педагогічної діагностики простежується результативність співпраці, діагностика з інструмента пізнання перетворюється на інструмент формування. Педагогічні методи і технології застосовуються в тих ситуаціях, де потрібні комплексне оцінювання та прогноз майбутніх результатів. Підготовка майбутніх фахівців до професійно-педагогічної діяльності сприятиме тому, що педагогічна діагностика як інструмент педагогічного впливу стане основою компетентного розв’язання проблем реалізації своїх психолого-педагогічних і методичних намірів.  Основними завданнями вивчення дисципліни «Педагогічна діагностика» є: - уточнення сутності та змісту базових понять


Обов'язки класного керівника покладаються на педагогічного працівника загальноосвітнього, професійно-технічного навчального закладу, який має педагогічну освіту, здійснює педагогічну діяльність, фізичний та психічний стан здоров'я якого дозволяє виконувати ці функції. Як організатор класного колективу класний керівник  Педагогіка вимірювання є складною теоретичною і практичною проблемою. Надійна система вимірювання якості педагогічного процесу і його результату ("якість" випускників) дозволила б зробити цей процес більш ефективним. Педагогічна діагностика важлива не сама собою, а тим, що забезпечує зворотний зв'язок у педагогічному процесі.


Сутність педагогічної діагностики визначає її предмет. Предметом педагогічної діагностики є об'єкт виховання, тобто школяр і критерії його вихованості; умови виховання (виховуючі ситуації); можливості та специфіка функцій школи, сім'ї,класного колективу, самого учня; засоби методи, форми взаємовпливу вихователів і вихованців (діяльність суб'єктів виховання). Висновок. Педагогічна діагностика – потреба часу, необхідна умова реалізації завдань сучасної освіти, впровадження у життя гуманної педагогіки. 2. Педагогічна діагностика у роботі класного керівника. Функції, типи діагностик


3. Дербеньова А. Г. Педагогічна діагностика у класному керівництві / А. Г. Дербеньова. - Харків: Вид. група "Основа", 2007. - 176 с. 4. Диагностика в работе классного руководителя // Воспитание школьников. - 2000. - №2. - с.7-23. 5. Зайченко І. В. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / І. В. Зайченко.  12. Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки N 489 (z0791-06) від 29.06.2006) [Електронний ресурс] - Режим доступу: zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0659-00. 13. Практикум з педагогіки: Навчальний посібник / За заг. ред. О.А. Дубасенюк та А.В. Іванченка.


Педагогі́чна діагно́стика — це підрозділ педагогіки, що вивчає принципи і методи розпізнавання та встановлення ознак, що характеризують нормальний (або з відхилом від норм) перебіг педагогічного процесу та розглядає процедури встановлення діагнозу. Саме поняття «педагогічна діагностика» було запропоноване німецьким дослідником Карлгайнцом Інґенкампом у 1968 році в рамках одного з наукових проектів.


Добір педагогічних впливів на клас зумовлений рівнем його розвитку (спрямованість, організаційно-вольова інтелектуальна та емоційна єдність, підготовленість до спільної діяльності тощо).  4. Дербеньова ічна діагностика у класному керівництві./ Х.: Вид. група «Основа», 2007. 5. Нурєєва О. В. Імідж класного керівника./


Діагностика готовності до навчання в школі дітей шестирічного віку. Методика складається з одинадцяти інтелектуальних завдань різного змісту. Стадненко Н.М., Іляшенко Т.Д., Обухівська А.Г. - Методика діагностики готовності до навчання в школі дітей шестирічного віку. – Кам’янець – Подільський, 2006. (Затверджено Науково-методичною радою з питань освіти МОН України).  Гільбух Ю.З. Темперамент і пізнавальні здібності школяра: Діагностика,педагогіка. К., 1992. Визначення психологічних особливостей дитини та готовності до навчання.


- 191 с.Цей посібник містить докладне й зрозуміле психологічне та соціологічне аналізування класного керівництва  Дербеньова А.Г., Кунцевська А.В. Класному керівнику: створення й розвиток колективу класу. скачать (72248 kb.) Доступные файлы (1): n1.pdf. 72248kb. 16.09.2012 13:30. скачать.


А.Г. Дербеньова «Педагогічна діагностика у класному керівництві» - вартістю 14 грн. 20 коп.; Н.И. Дереклеева «Двигательные игры, тренинги и уроки здоровья» - вартістю 6 грн.  3 гумових килимка – вартістю 10 грн. за кожний; Лялька дитяча – вартістю 25 грн.; Урна для сміття – вартістю 5 грн.; Стіл кухонний б/у – вартістю 30 грн.; Клейонка – 2 одиниці – вартістю 15 грн. за кожну; Прихватки – 2 одиниці – вартістю 5 грн. за кожну; Рушник – 2 одиниці - вартістю 7 грн. за кожний; Гольниця «Кактус» - вартістю 3 грн.; 126 папки реєстратора – вартістю 1 грн.


Добір педагогічних впливів на клас зумовлений рівнем його розвитку (спрямованість, організаційно-вольова інтелектуальна та емоційна єдність, підготовленість до спільної діяльності тощо).  4. Дербеньова ічна діагностика у класному керівництві./ Х.: Вид. група «Основа», 2007. 5. Нурєєва О. В. Імідж класного керівника./


Класні керівники, педагоги, адміністрація школи першочерговою потребою для дітей вважають отримання знань, вмінь, отримання атестату про закінчення закладу. А чи комфортно почуваються учні в своєму класному колективі — на це не завжди звертається увага. Тому дослідження рівня згуртованості учнівського колективу та проведення соціально-психологічного тренінгу шкільним психологом має досить вагоме практичне значення.  Колегіальний стиль керівництва, який відкриває простір для участі індивідів у розв'язанні проблем, виробленні групового рішення, є найефективнішим. Хоч за певних обставин ефективними можуть бути й інші стилі керівництва  А.Г.Дербеньова, А.В.Кундельська. – Х.: Вид. група «Основа», 2012.


Головний зміст керівництва полягає в тому що вчитель є насамперед організатором і керівником пізнавальної діяльності учнів створює умови за яких вони можуть вчитися навчальна дисципліна психологічний клімат чергування занять нормування домашньої навчальної роботи. Водночас учитель є вихователем дбає про фізичний розумовий духовний розвиток учнів. Для успішного виконання функції викладання вчитель повинен добре знати особливості учнів.


Головний зміст керівництва полягає в тому що вчитель є насамперед організатором і керівником пізнавальної діяльності учнів створює умови за яких вони можуть вчитися навчальна дисципліна психологічний клімат чергування занять нормування домашньої навчальної роботи. Водночас учитель є вихователем дбає про фізичний розумовий духовний розвиток учнів. Для успішного виконання функції викладання вчитель повинен добре знати особливості учнів.


Психолого-педагогічна діагностика має чітко виражений характер і визначається основною метою: знайти, підтримати людину в людині, закласти в ній механізми самореалізації, саморозвитку, самозахисту, самовиховання, необхідні для становлення самобутньої особистості й діалогічної та безпечної взаємодії з людьми, природою, культурою, цивілізацією.  Психолого-педагогічна діагностика має своє коло методів, тобто способів вивчення особистості, до них відносяться : - загальнонаукові методи (спостереження); -психодіагностичні (анкетування, тести)


Робота класного кервника з важковиховуваними учнями, дагностика неадекватної поведнки учня.  Робота класного керівника з важковиховуваними учнями, спрямована на профілактику відхилень у поведінці. Розділ ІІІ. СІМ'Я І КЛАСНИЙ КЕРІВНИК Висновки Список літератури Вступ Кардинальні політичні, соціальні й економічні перетворення, становлення суверенітету держави Україна потребують і нового переосмислення виховання підростаючого покоління.


— Чернігів, 2003. — 528 с. Дербеньова А. Г. Педагогічна діагностика у класному керівництві / А. Г. Дербеньова. — Харків: Вид. група «Основа… Читати ще >. Ключові слова: психолого-педагогічна діагностика у роботі класного керівника. Витяг. Схожі роботи.  — 64 с. 2. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. — К.: Либідь, 1997. — 376 с. 3. Дербеньова А. Г. Педагогічна діагностика у класному керівництві / А. Г. Дербеньова. — Харків: Вид. група «Основа», 2007. — 176 с. 4. Диагностика в работе классного руководителя // Воспитание школьников. — 2000. — № 2. — с.7−23. 5. Зайченко І. В. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / І. В. Зайченко.


Педагогічна діагностика трактується як пізнавально-перетворювальна діяльність педагога, що полягає у вивченні та врахуванні індивідуальних і групових особливостей, станів, властивостей учасників навчально-виховного процесу з метою забезпечення його ефективності. З’ясовано особливості педагогічної діагностики, її відмінності від психодіагностики. Відповідно до принципів системного підходу педагогічна діагностика розглядається як цілісна сукупність структурних (мета, педагогічний діагноз, методи, об'єкти


Рівень розвитку педагогічного колективу значно вищий за рівень професійної компетентності новопризначеного директора школи. Він пропонує власну «стратегію розвитку закладу», а колектив, спираючись на традиційні установки, які склалися в колективі задовго до появи нинішнього директора її не приймає, не схвалює. Звідси невдоволення управлінськими діями керівництва, плітки Як повинен діяти директор у цій екстремальній ситуації? А Щоб припинити розповсюдження пліток та усунути невдоволення.


2. Дербеньова А.Г. Педагогічна діагностика у класному керівництві / А.Г. Дербеньова. - Харків: Основа, 2007. - 176 с. 3. Іванюк Г.І. Практична педагогіка виховання / Г.І. Іванюк; за ред. Красовицького М.Ю. - Київ - Івано - Франківськ: ПЛАЙ, 2000. - 218 с. 4. Котляров И.В. Традиционные ценности как основа развития белорусского общества: социологический анализ / И.В. Котляров // Материалы междунар. науч.практ. конф. Минск: Беларус. навука, 2010.


3. Основні методи педагогічної діагностики. 1. Діагностичний підхід, як важлива умова професійної позиції вчителя-вихователя. Найскладнішою функцією вчителя є виховна.  Педагогічна діагностика (в перекладі з грецької “здатність розпізнавати”) – це процес постановки “діагнозу”, тобто встановлення рівня розвитку суб’єкта діагностики.  Вченими встановлено, що класний керівник може управляти розвитком колективу: • якщо добре знає вихованість, індивідуальні особливості і можливості кожного школяра і окремих груп учнів; • володіє конкретними знаннями стану його розвитку в цілому і за окремими ознаками


Педагогічна діагностика має прямий зв'язок з етапами керівництва розвитком колективу та особистості. Тому виділяють три видив (типи) діагностики: І. Початкова діагностика пов'язана з плануванням виховного процесу.  Сутність педагогічної діагностики і головна мета полягають у визначенні змін, що відбуваються у розвитку особистості або дитячого колективу внаслідок застосування окремих методів. Прийомів або цілісної системи виховання.  Завдання педагогічної діагностики: 1. Вивчення особистості учня, рівня розвитку його окремих моральних потреб, інтересів. 2. Визначення рівня розвитку дитячого колективу, характеру і структури взаємин між дітьми.


Рівень розвитку педагогічного колективу значно вищий за рівень професійної компетентності новопризначеного директора школи. Він пропонує власну «стратегію розвитку закладу», а колектив, спираючись на традиційні установки, які склалися в колективі задовго до появи нинішнього директора її не приймає, не схвалює. Звідси невдоволення управлінськими діями керівництва, плітки Як повинен діяти директор у цій екстремальній ситуації? А Щоб припинити розповсюдження пліток та усунути невдоволення.


Соціально–педагогічна діагностика– це спеціально організований процес пізнання, в якому відбувається збір інформації про вплив на особистість і його соціум соціально–психологічних, педагогічних, екологічних і соціальних факторів з метою підвищення ефективності соціально-педагогічної діяльності. За змістом і кінцевою метою вона є педагогічною, а за методикою проведення має багато спільного з психологічними і соціологічними дослідженнями. Метою соціально-педагогічної діагностики є встановлення соціального діагнозу.  Загалом діагностичний інструментарій різних видів діагностики досить різноманітний. Тому неможливо дати детальні поради щодо застосування певних діагностичних методик, навіть для типових ситуацій.


Отже, педагогічна діагностика, як один з найважливіших етапів впровадження виховних технологій, дозволяє об’єктивно оцінити результати виховної роботи, побачити сильні і слабкі сторони впливу на дитину, дитячий колектив, сприяє переходу процесу діяння дітей в саморух. Література: 1 2 [3] 4.


ПІДГОТОВКА КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДО ВЗАЄМОДІЇ З ДИТЯЧИМИ ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ : ПОДГОТОВКА КЛАССНЫХ РУКОВОДИТЕЛЕЙ последипломного педагогического образования К ВЗАИМОДЕЙСТВИЮ С детскими общественными организациями. / / Про нас | Замовити авторську роботу | Додати в обране.  Назва: Підготовка класних керівників у післядипломній педагогічній освіті до взаємодії з дитячими громадськими організаціями. Альтернативное название: ПОДГОТОВКА КЛАССНЫХ РУКОВОДИТЕЛЕЙ последипломного педагогического образования К ВЗАИМОДЕЙСТВИЮ С детскими общественными организациями.


А. Г. Дербеньова  Можна сказати, що ставлення до класного керівництва залежить від позиції самого педагога й від його вміння взаємодіяти з дітьми. 4 6 Класному керівнику: створення й розвиток колективу класу Саме такому свідомому педагогові адресовано цю книгу. Ви дізнаєтеся про можливі проблеми на шляху здійснення класного керівництва; про засоби подолання непорозуміння з учнями й батьками; про методики діагностування й уникнення можливих конфліктних ситуацій у класі; але найголовніше, чого ми вас навчатимемо на цих сторінках, це створення здорового й міцного колективу класу, члени якого зможуть плідно взаємод


Е 40. 14630. Клодт Х. Нова економіка: форми вияву, причини і наслідки : [дослідж. Фонду Хайнца Ніксдорфа] / Хеннінг Клодт [та ін.] ; пер. з нім., під керівництвом і. наук. ред. В. В. Рокочої ; [Ін-т світ. економіки при Кільс. ун-ті]. — К. : Таксон, 2006.  ББК 65.05(4Укр). Ж 72. 14636. Мокряк В. Л. Социально-экономическая диагностика системных реформ в. Украине (1990 — 2005 гг.): цели, результаты и некоторые уроки / В. Л. Мокряк, Э. В. Мок-. ряк ; Криворож. гос. пед. ун-т, Каф. социологии и экономики.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

контрольна робота з фізики 9 клас магнітне поле відповіді

яу світі 3 класс робочии зошит бібік бондарчук відповіді

зошит з розвитку мовлення 2 класс за новою програмою відповіді