складіть і запишіть текст за поданим планом уживайте такі слова на узліссі змагання вболівальниками були суддею був
складіть і запишіть текст за поданим планом уживайте такі слова на узліссі змагання вболівальниками були суддею був
Уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був. 1. Хто вирішив провести футбольне змагання? Де? 2. Які команди грали у фотбол? 3. Кого звірі обрали суддею? 4. Хто вболівав за команду зайців? 5. Із яким рахунком міг закінчитися матч? 6. Хто переміг? Складіть і запишіть текст за поданим планом. Уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був. 1. Хто вирішив провести футбольне змагання? Де? 2. Які команди грали у фотбол? 3. Кого звірі обрали суддею? 4. Хто вболівав за команду зайців? 5. Із яким рахунком міг закінчитися матч? 6. Хто переміг?
Переводчик работает со словами, текстами, а также веб-страницами. Яндекс.Переводчик — мобильный и веб-сервис, который переводит с русского на украинский как слова, фразы и связные тексты, так и целые веб-страницы. Перевод сопровождается примерами использования и транскрипцией, есть возможность услышать произношение слов. В режиме сайта сервис переводит всё текстовое содержимое страницы, адрес которой вы укажете. Знает не только Русский и Украинский, но и ещё 97 языков.
Запишіть за поданим планом текст оповідання, використовуючи такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були,суддею був. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С.11, вправа 17. Виконати впр. Спиши слова, поділивши їх на склади для переносу. Учитель, батько, чайник, лілія, ялина, читає, гість, пальма, читає. Запишіть чотири слова: з м’яким знаком в середині; з м’яким знаком у кінці; з апострофом; з подовженими приголосними; з буквосполученням йо; з буквосполученням ьо.
Пригадайте прислів’я з поданими словами ( на вибір ). Запишіть. 4.Спишіть.Вставте, де потрібно, пропущені букви. 24. Запишіть якомога більше слів, що означають кольори та їх відтінки. Складіть і запишіть одне речення, використавши деякі із цих слів. 25. Словниковий диктант. Виразно, комп’ютер, кілометр, аеродром, хвилина, четвер, влітку, горизонт, одинадцять, щоденно, будь ласка, ввечері, до побачення, ззаду, мізинець, мільйон, напам’ять, п’ятсот
548. Складіть і запишіть речення, у яких подані слова виступали б у ролі вставних. Звичайно, бувало, виявляється, будь ласка. Речення, що містять звертання чи вставні слова, називають ускладненими. Звертання та вставні слова не є членами речення. 549. Перепишіть речення, на місці крапок уставляючи дібрані з довідки вставні слова. Розставте потрібні розділові знаки. Текст листа запишіть на чернетці за таким планом: 1. Звертання (передає ваше ставлення до адресата). Привітання (засвідчує вашу ввічливість). 560. За поданим зразком напишіть на конверті адресу. * Поясніть, що означає цифровий індекс, яке його значення. * Назвіть слова, які в записі адреси скорочують.
🔴 всего ответов: 3 🔴 ✅ на вопрос ➜ Складіть і запишіть текст за поданим планом. уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був. 1. хто вирішив провести футбольне змагання? де? 2. які команди грали у фотбол? 3. кого звірі обрали суддею? 4. хто вболівав за к - на iznaniya.com
Уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був. 1. Хто вирішив провести футбольне змагання? Де? 2. Які команди грали у фотбол? 3. Кого звірі обрали суддею? 4. Хто вболівав за команду зайців? 5. Із яким рахунком міг закінчитися матч? 6. Хто переміг? змагання. суддею. складіть. грали.
Складні слова пишуться разом або через дефіс. Часто основи складного слова поєднуються сполучними голосними о, е, є. Такі слова пишемо разом. Сполучний голосний о вживається після твердого приголосного, на який закінчується основа: теплохід, чорнозем. Сполучний е вживається після м’якого приголосного, на який закінчується основа: землемір, працездатний. V 15. Повторення та узагальнення вивченого. Складіть і запишіть діалог, основою якого є подані нижче репліки та ваші власні відповіді на них. За потребою, використайте додаткові джерела (Інтернет, енциклопедії то що). У текстах використайте частки не та ні.
Уживайте так слова: на узлсс, змагання, вболвальниками були, суддею був. 1. Хто виршив провести футбольне змагання? Де? 2. Як команди грали у фотбол? 3. Кого звр обрали суддею? 4. Хто вболвав за команду зайцв? 5. з яким рахунком мг закнчитися матч? 6. Хто перемг? Юзвицкая Амина. Українська мова. 2019-07-13 05:39:53. 0.
Уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був. 1. Хто вирішив провести футбольне змагання? Де? 2. Які команди грали у фотбол? 3. Кого звірі обрали суддею? 4. Хто вболівав за команду зайців? 5. Із яким рахунком міг закінчитися матч? 6. Хто переміг? Не устраивает ответ? Если твой вопрос не раскрыт полностью, то попробуй воспользоваться поиском на сайте и найти другие ответы по предмету Українська мова.
Запиши подані слова у два стовпчики: в перший слова без префіксів, у другий із префіксами. Під’їзд, п’ють, м’який, об’єднати, пір’їна, з’явитися, б’ється, з’юрбитися. Роз-шукав на узліссі кущ бузини і підійшов до ньо-го. Хотів гілку для сопілки зрізати. Та раптом… За Оксаною Іваненко 2. Склади і запиши план тексту. Перекажи текст за планом. 3. Визнач тип тексту.
Щоб визначити значення слів-омонімів, слід звертатися до тлумачного словника чи складання з ними речень. Допомогти засвоїти цей прийом може робота над віршем Алли Свашенко: Дивні слова Є такі слова на світі, Косу дівчина плете. Схожі, як близнята-діти. На косі трава росте. Слово чуєш, а не знаєш, Пляж найкращий на косі, Що це слово означає. Поки ще трава в росі. Якщо ж хочеш зміст пізнати, Із косою йде на косу Треба речення складати: Хлопець той, що трави косить. Учитель проводить бесіду: "Про які коси йдеться у вірші?
Уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був. 1. Хто вирішив провести футбольне змагання? Де? 2. Які команди грали у фотбол? 3. Кого звірі обрали суддею? 4. Хто вболівав за команду зайців? 5. Із яким рахунком міг закінчитися матч? 6. Хто переміг? Ответ оставил Гость. одного разу на узлиси був мач були команди зайцив й билок. а комендиром був ворон . почали вони граты. був рахунок 3-6 в пользу билок й тут полив дощ й гра припинилася. Оцени ответ. Не нашёл ответ? Если тебя не устраивает ответ или его нет, то попробуй воспользоваться поиском на сайте и найти похожие
зв’язку між словами, при якому залежне слово є змінним; д) залежне слово у словосполученні не може стояти перед або після головного. 2. Визначте рядки із словосполученнями, в яких залежні слова стоять перед головними: а) дуже суттєво, приємно згадати, щедро нагороджений; б) хвалитися успіхами, золота нива, вірний товариш; в) завітати до сусіда, радіти з перемоги, цікавіший від усіх; г) третій урок, дзвінко сміятися, надзвичайно красиво; ґ) моє завдання, щедро пригостити, достатньо насичений; д) грамотно написано, промовити на вухо, галасливіший від інших.
⚡ Ответы ⚡ на вопрос Складіть і запишіть текст за поданим планом. уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був. 1. хто вирішив провести футбольне змагання? де? 2. які команди грали у фотбол? 3. кого звірі обрали суддею? 4. хто вболівав за команду зайців? 5. із яким рахунком міг закінчитися - otvet5.com. 1. хто вирішив провести футбольне змагання? де? 2. які команди грали у фотбол? 3. кого звірі обрали суддею? 4. хто вболівав за команду зайців? 5. із яким рахунком міг закінчитися матч? 6. хто переміг?
Уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був. 1. Хто вирішив провести футбольне змагання? Де? 2. Які команди грали у фотбол? 3. Кого звірі обрали суддею? 4. Хто вболівав за команду зайців? 5. Із яким рахунком міг закінчитися матч? 6. Хто переміг? Вопросы и ответы. Қазақ тiлi. Вопрос: Складіть і запишіть текст за поданим планом. Уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був.
У всіх словах іншомовного походження на місці пропуску треба писати літеру «и» в рядку: А) д…регент, інж…нер, д…фузія, пр…зидент. Б) д…кан, арт…лерія, ас…міліція, д…циметр. Визначте рядок, у якому правильно подано іменники, утворені за допомогою суфікса –ин(а) від прикметників на -цьк-, -ськ-, -зьк-: А) піщина, вояччина, Полтавщина, козацьчина, Туреччина. Б) гетьманщина, вощина, кріпаччина, Вінниччина, Тернопільщина. М’який знак не пишеться у таких словах: А) Ол…ці, бурул…ці, дон…чин, Сан…чин; Б) Оксан…ці, Галин…ці, спіл…ці, матін…чин
Уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був. 1. Хто вирішив провести футбольне змагання? Де? 2. Які команди грали у фотбол? 3. Кого звірі обрали суддею? 4. Хто вболівав за команду зайців? 5. Із яким рахунком міг закінчитися матч? 6. Хто переміг? спросил 29 Апр, 18 от Pavam1_zn (16 баллов) в категории Українська мова. теги. змагання. суддею.
•Спиши текст. Числівники запиши словами. Ми живемо в Україні. Наша країна така велика, що пройти її пішки з заходу на схід можна за 50 днів, долаючи щодня приблизно 3 кілометрів. Отже, це простір завдовжки близько 1300 кілометрів. • Спиши, узгоджуючи числівники з іменниками. Уживай прислів'я. Свою розповідь запиши. До поданих прислівників добери синоніми, подані в дужках. 21. Скласти і записати твір за поданими опорними словами. Зима, сонце, вітерець, радість, веселі діти, зимовий день, маленькі чемпіони, гладенький лід, рожеві щоки, блискучі ковзани. 22. Скласти твір за поданою кінцівкою. Я дуже люблю і поважаю свою і маму.
Скласти текст-розповiдь на тему "робота в шкiльному саду",використовуючи поданi слова i словосполучення: саджати, дружно, радiсно, садженцi, стовбури дерев, сухе гiлля, зашумiти, милувати око. Ответов: 2. Открыть. У тебя есть свой ответ? Складіть і запишіть текст за поданим планом. уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальн Отправлено. Вопросы по другим предметам
Уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був. 1. Хто вирішив провести футбольне змагання? Де? 2. Які команди грали у фотбол? 3. Кого звірі обрали суддею? 4. Хто вболівав за команду зайців? 5. Із яким рахунком міг закінчитися матч? 6. Хто переміг? Ответ оставил Гость. одного разу на узлиси був мач були команди зайцив й билок. а комендиром був ворон . почали вони граты. був рахунок 3-6 в пользу билок й тут полив дощ й гра припинилася. Оцени ответ. Не нашёл ответ? Если тебя не устраивает ответ или его нет, то попробуй воспользоваться поиском на сайте и найти похожие
Уживайте такі слова: на узліссі, змагання, вболівальниками були, суддею був. 1. Хто вирішив провести футбольне змагання? Де? 2. Які команди грали у фотбол? 3. Кого звірі обрали суддею? 4. Хто вболівав за команду зайців? 5. Із яким рахунком міг закінчитися матч? 6. Хто переміг? Ответ оставил Гость. одного разу на узлиси був мач були команди зайцив й билок. а комендиром був ворон . почали вони граты. був рахунок 3-6 в пользу билок й тут полив дощ й гра припинилася. Оцени ответ. Не нашёл ответ? Если тебя не устраивает ответ или его нет, то попробуй воспользоваться поиском на сайте и найти похожие
Склади і запиши речення про те, що зображено на другому малюнку. – – – сила голосу і швидкість мовлення. 1. Поміркуй і вкажи, у яких з поданих ситуацій слід розмовляти голосно, тихо, пошепки або дуже голосно. На уроці малювання в тебе зламався олівець. Ти просиш у товариша стругачку. Ти з товаришем у музеї обговорюєш експонати. Ти вболіваєш за команду свого класу на змаганнях. Ти на прогулянці у лісі й кличеш своїх друзів. – – – слова ввічливості. Спиши текст. Настала осінь. Повіває холодний вітерець. На узліссі цвіте калина. Накрапає літній дощик. Привітно усміхається сонечко. Спиши, вставляючи на місці пропусків слова з довідки. Постав усно до них питання. На ніч поховались у травах ….
Вправа 78 І. Згрупуйте подані слова в синонімічні ряди й запишіть. Підкресліть опорне (стрижневе) слово кожного ряду. Перевірте виконання завдання за допомогою словника синонімів, поданого в додатках. (Говорити), балакати, гомоніти. Запашний, духмяний, пахучий, (ароматний). 6. Складіть і запишіть план тексту. 7. Прочитайте текст удруге. 8. Докладно перекажіть текст за планом (усно). Тема. У тексті описується історія дівчини Наталки та її ставлення до телиці.
2. Згрупуйте подані слова, записавши їх у три колонки: архаїзми, діалектизми, професіоналізми. Файний, ґаздиня, рубильник, поміщик, лічильник, бараболя, горниця, напруга, очіпок, вивірка, каганець, електромережа, струм, хороми, трансформатор, вуйко, бусел, вольтметр, аероплан, дріт. 3. Позначте рядок, у якому слова не є синонімами: а)повчання, проповідь, молитва; б)злагода, згода, порозуміння 10. Уживаючи слова іншомовного походження, складіть діалог, можливий між головним редактором журналу та читачем, який хоче публікувати в часописі свої вірші. 11. Запозичені слова замініть українськими відповідниками. Ексклюзивний.
До поданого слова доберіть якомога більше слів, близьких за значенням. Чорногуз – ( лелека, буцень, бузько, бусол, …) У вигляді зв'язного висловлювання напишіть міркування про те, чому журавлів веселиками звуть. Складіть і запишіть із словом черствий словосполучення (речення) в прямому й переносному значенні. Черствий хліб, черства душа. Замініть у словосполученнях іменники так, щоб прикметники вживались у переносному значенні. Є такі слова на світі, Схожі, як близнята-діти. Слово чуєш, а не знаєш, Що це слово означає. Якщо ж хочеш зміст пізнати, Треба речення складати
Правила переносу слів 171. Правильно поділені для переносу всі слова в рядку А міль-йон, П. Грабов-ський, під-живити, пів-зошита Б пі-дбігги, са-ді-вник, о-сінь, кіно В пок-лонитися, ріл-ля, на-йкращий, НА-ТО Г бі-йка, сход-ження, о-б'єкт, прий-менник Д ро-здати, прис-лівник, раді-о, І.П.-Котляревський 172. Правильно поділені для переносу всі слова в рядку А Дніп-ро, при-слівник, В. А. Си-моненко, україн-ський Б ре-дька, пої-хати, лі-йка, ро-зораний В населе-ння, сві-йський, погод-жувати, у-купі Г пі-варкуша, гр.-Кравченко, нагре-бти, мі-льярд Д рай-он, зе-млемір, прий-шов, 1985-р.
III. Запишіть виділені слова фонетичною транскрипцією. Священну [св’ашчéн:у] — 8 букв, 8 звуків. В'ється [вйéц’а] -г- 6 букв, 5 звуків.
Завдяки слову ми розуміємо одне одного. Без слова не було б ні книжки, ні пісні. За допомогою мови творяться великі дива на Землі. Відберіть у людини мову, і людина здичавіє. Восени сонечка ховаються на узліссі або під горою, за великим камінням. Буває, що восени вони зимують у всіх на виду — на стовбурі дерева або на телеграфному стовпі. Їх поливає дощ, засипає сніг. Складіть і запишіть план тексту за допомогою питальних або розповід них речень. • Запишіть відповідь на 2 пункти складеного вами плану (вибір. власний). 27. Прочитайте план тексту. План 1. Білі шапки на ялинах. 2. Приліт шишкарів. 3. Смачний сніданок. • Складіть і запишіть текст, користуючись запропонованим. планом.
Комментарии
Отправить комментарий